Look O Look
De geschiedenis van Look o Look
De geschiedenis van het merk begint in 1969. Het bedrijf betrad de snoepmarkt met een nieuw presentatieconcept! De snoepjes werden samen aangeboden in een doorzichtige plastic verpakking. Het merklogo was toen de Boink beer.
Al in 1986 sloot het bedrijf overeenkomsten met de sociale partners. Het verpakken van de snoepjes wordt gedaan door mensen die moeite hebben om te integreren in de arbeidswereld. Momenteel zijn er bijna 600 mensen in dienst om de snoepjes te verpakken!
In 1989 werd het bedrijf gekocht door banketbakker Van Melle en werd het internationaal geopend! In 2001 gingen ze samenwerken met de firma Perfetti.
Ook het Boink-logo werd in 1999 gewijzigd in het huidige logo. Het huidige logo is een paar verbaasde ogen!
Een geweldig formaat!
De vorm van deze snoepjes is geweldig! Het is trompe l'oeil in de vorm van sushi! Ze zien eruit als echte sushi gevuld met rijst, vis en zeewier! Ze zullen iedereen verbazen aan wie je deze snoepjes presenteert. Er zijn ook trompe-l'oeil in de vorm van ramen! Het lijkt op ramen met zijn noedels en versieringen!
Filters
Filters
Wij ruimen onze rommel op.
Het bezorgen van e-commercebestellingen laat een CO₂-voetafdruk achter. Daarom steunen we geverifieerde bedrijven die CO₂ uit de lucht halen.
De CO₂-voetafdruk van elke bezorging wordt berekend op basis van gewicht, verzendmethode en afgelegde afstand. Wij neutraliseren deze uitstoot door geverifieerde koolstofverwijderingscredits te kopen van baanbrekende projecten.
Met jouw aankoop sluit je je aan bij een community van proactieve merchants die zich vol inzetten voor een duurzame toekomst. Samen hebben we uitstoot verwijderd voor meer dan 44 miljoen bezorgingen en meer dan 30 duizend ton koolstof uit de lucht gehaald.
We werken samen met een netwerk van baanbrekende koolstofverwijderingsbedrijven die zijn gescreend door het handelsplatform Shopify.